Системи очищення води
Контакти
+38 (096) 125-49-66

Ви є тут

ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА

ОФОРМЛЕННЯ ЗАКАЗУ

Оформити замовлення та уточнити наявність товару, а так само проконсультуватися з підбору обладнання з водоочищення, Ви можете зателефонувавши нашим менеджерам-консультантам по телефону +38 (096) 125-49-66 або написавши нам на електронну адресу info@raifil.ua

 

ДОСТАВКА

   Доставка по Києву і Україні

Можлива доставка замовлень кур'єрською службою "Нова пошта" в будь-яке відділення або за вказаною Вами адресою. Відправка замовлень відбувається день в день, при оформленні замовлення до 13:00 і наявності товару. Вартість доставки розраховується згідно з тарифами кур'єрської служби .

При отриманні товару обов'язково перевірте його цілісність і комплектацію.

 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

 Готівкова оплата

Оплата товару готівкою при отриманні в пункті видачі.

 

Накладний платіж

Оплата товару накладним платежем при отриманні на складі "Нової пошти". Тариф транспортної служби за зворотню пересилку грошей завжди сплачує Покупець, незалежно від суми замовлення.

 

Оплата на карту Приват Банку

При оформленні замовлення наш менеджер відправить Вам лист або смс-повідомлення, де буде вказано номер і сума Вашого замовлення, номер нашої карти Приват Банку та ПІБ одержувача грошей. Переказ на карту можна зробити через систему Приват24 або в найближчому терміналі самообслуговування. Тарифи Приват24 або іншої системи оплачує Покупець, незалежно від суми замовлення.

 

Оплата за безготівковим розрахунком з ПДВ

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При оформленні замовлення юридичній особі або фізичній особі-підприємцю необхідно надати:
- свідоцтво платника ПДВ (при наявності);
- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
- свідоцтво про реєстрацію підприємства (фізичної особи-підприємця).
У відповідь ми вишлемо на Вашу електронну пошту рахунок-фактуру з платіжними реквізитами.
Вартість продукції при оплаті за безготівковим розрахунком уточнюйте у менеджера

 

Необхідну Вам додаткову інформацію про способи оплати та реквізити Ви можете уточнити у наших менеджерів - консультантів зателефонувавши за телефоном +38 (096) 125-49-66 або написавши нам на електронну адресу info@raifil.ua

 

Умови гарантії, обміну та повернення товару:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дня покупки при наступних умовах:
- товар і його елементи не мають слідів використання;
- повна комплектація і наявність цілісної упаковки;
- відсутні механічні та інші пошкодження;
- розпаковані змінні елементи і витратні матеріали не підлягають обміну або поверненню;

- при обміні і поверненні товару належної якостi, послуги доставки оплачуються Покупцем;
- в разі, якщо товар вийшов з ладу, його обмін або повернення здійснюється тільки після висновку сервісного центру про неможливість усунення дефекту (протягом 14 робочих днів).
Якщо Ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно відправити кур'єрською службою "Нова пошта", попередньо оформивши заявку на обмін або повернення товару у нашого менеджера по телефону +38 (096) 125-49-66, повідомивши причину повернення / обміну та деталі заміни на аналогічний товар або повернення грошових коштів. Обмін і повернення товару належної якості провадиться за рахунок Покупця.
У разі, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар який функціонально не справний, то обмін і повернення здійснюється тільки після проведення, протягом 14 робочих днів, виробником експертизи, для виявлення того, що умови експлуатації не були порушені .
Повернення грошових коштів здійснюється не пізніше 10 робочих днів з моменту оформлення повернення / обміну товару.
Гарантія не надається у випадках:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- порушення збереження гарантійних пломб;
- механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила експлуатації товару і його комплектуючих;
- не були санкціоновані роботи по ремонту, зміни конструкції або схеми функціонування товару;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі, або підвищенням або пониженням тиску води в трубопроводі;
- пошкодження, пов'язані з неправильним монтажем та підключенням;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовується товар, або які виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів.